Dvouapůlhodinový workshop, který vám ukáže, jak rozvíjet i nastartovat spolupráci, která přetrvá díky možnostem online prostoru. Naučte se, jak využít přednosti digitální facilitace pro efektivní tvorbu nápadů, budování porozumění i společné plánování.
Bez spolupráce nemůžeme čelit výzvám současného světa ani komplexním problémům kolem nás. Společně jsme zkrátka silnější. Jak ale podpořit a udržet spolupráci v čase, kdy se už více jak měsíc můžeme potkávat jen minimálně? Právě v době krize či nejistoty je však spolupráce s ostatními to nejcennější co můžeme mít a na čem můžeme stavět. A online prostor nemusí být smrt facilitace, může jí otevřít zcela novou dimenzi!
Jak kvalitně rozvíjet spolupráci, společně pracovat a přemýšlet na dálku? Jaké technologie a nástroje nám pomohou převést umění facilitace z prostředí flipchartů, post-itů, barevných popisovačů a kreativních místností?
Naučte se efektivní a kreativní nástroje pro rozvíjení spolupráce s vašimi partnery, grantisty, dobrovolníky či zaměstnanci co nejdříve!
Co Vám workshop přinese:
- Uvedeme vás do práce s nástroji ZoomPro, Padlet.com, GoogleDraw.
- Dáme vám tipy jak se připravit na facilitaci v online prostředí jako facilitátor.
- Ukážeme vám cesty, jak usnadnit účast na online setkání vašim partnerům.
- Uvedeme vás do způsobů, jak zvýšit participaci účastníků během online setkání.
- Naučíme vás, jak zpracovat výstupy z online setkání.
- Vysvětlíme vám, jak se připravit na online setkání, aby bylo nejen efektivní, ale i příjemné.
Nejbližší termín otevřeného ONLINE workshopu:
- Středa 3.6. od 9.30 do 12:00. Své přihlášky prosím posílejte nejpozději do 28.5. do 23.59.
Délka workshopu: 2,5 hodiny
Cena workshopu: Neziskové organizace 590 Kč, firmy 850 Kč