Hledat
Navigace EU

Impact Academy: Ukaž změnu 2018 již zná svých 9 účastníků!


Prvního ročníku vzdělávacího programu Impact Academy: Ukaž změnu se zúčastní dohromady devět organizací (pět neziskových organizací, dva sociální podniky a dva zástupci donorů). Všechny organizace přesvědčily výběrovou komisi, že je pro ně sledování dopadu vlastní činnosti strategické a jsou připraveni se plně do sledování dopadu v následujícím půlroce ponořit a být tak příkladem i pro ostatní.

Vybrané organizace se zabývají velmi rozličnými tématy a sférami – síťováním pedagogů (Elixír do škol), spokojeným životem duševně nemocných lidí (Fokus Praha), zlepšením postavení Romů v ČR (IQ Roma servis), kompostováním a pěstováním ve městech (Kokoza), rozvíjí komunitní život a radost z darování (Nadace Via), prosazují rovné šance na vzdělání pro všechny děti (Nadace Open Society Fund Praha), mění pohled veřejnosti na bezdomovectví (Pragulic), pomáhají měnit veřejný prostor ve prospěch chodců (Pražské matky), dávají novou šanci lidem, co vyšli z vězení (Rubikon Centrum).

Zde se můžete seznámit s tím, jaká očekávání účastníci a účastnice od programu mají a jak ilustrují vidinu společenského dopadu své činnosti. 

„Účast v pilotním ročníku programu je pro vybraných 9 organizací výhrou a výzvou zároveň – dostanou maximální péči a podporu ve svém snažení, a vzhledem k tomu, že se stanou průkopníky v oblasti sledování dopadu u nás, budou se k nim ubírat naděje mnohých dalších organizací, které se na jejich příkladu budou moci v budoucnu učit. A právě ochota sdílet praktické zkušenosti s dalšími aktéry v občanském sektoru je pro nás velmi důležitá. I proto chystáme „doprovodný program“ pro další zájemce, kteří se do prvního ročníku nedostaly,“ prozradila plány iniciativy Impact Academy její spoluzakladatelka Barbora Komberec Novosadová.

Ano, Impact Academy: Ukaž změnu není soutěž, a proto i ostatní zájemci a zájemkyně o sledování dopadu budou moci od ledna využívat většiny materiálů, které se budou na workshopech používat. Sledujte nás proto na naší Facebookové stránce a přihlaste se k odběru newsletteru na homepage.